16 Şubat 2008 Cumartesi

Haşar-ı (e)


UEFA maçlarına bakarken bir şey dikkatimi çekti, Bolton - Atl. Madrid maçında, Madrid’in haşarı çocuğu (hep aynı tabir sıkıldım bundan yeni birşeyler düşüneceğim bu konuda) Sergio "Kun" Agüero kırmızı kart görerek oyundan atılmış. Şimdi eee ne var bunda kırmızı kart işte nesi enteresan bunun diyeceksiniz ama yahu biri bana bu Agüero'nun ve bir başka dikkatimi çeken Atl. Madrid oyuncusu Reyes'in bu sene içinde kaç kırmızı kartı oldu söyleyebilir mi? Ben söyleyeyim 5. Daha ligde ve Avrupa'da sezonun yarısına gelinmişken bu rakam normal gelmedi bana bir belirteyim dedim, ilerde gelebilecek muhtemel başarısızlıklarda bu istatistikler dökülür ortaya ona göre. UEFA'da perşembe günü maçları da şu şekilde;

Aberdeen - Bayern Münih 2-2
Zürih - Hamburg 1-3
Rosenborg - Fiorentina 0-1
Slavia Praha - Tottenham 1-2
Bolton - Atl. Madrid 1-0
Benfica - Nurnberg 1-0

Hiç yorum yok: